Stage op de Fairpartner - Reisverslagen van Roy Willard - WaarBenJij.nu Stage op de Fairpartner - Reisverslagen van Roy Willard - WaarBenJij.nu

Stage op de Fairpartner

Hallo allemaal,

Zoals de meeste van jullie wel weten ga ik deze periode stage lopen. Dit zal gebeuren op het schip mv Fairpartner bij de rederij Jumbo. Hier zal ik voor vijf maanden aan boord gaan van dit schip. Ik stap op in Qingdoa te China, de overige bestemmingen zijn nog niet bekend.

Door middel van deze site wil ik jullie graag op de hoogte houden van mijn avontuur. Ik wil hier iedere week wel een nieuw reisverslag posten om jullie mee te laten genieten van de reis die ik maak. Elke keer als er een nieuw verslag op komt te staan dan zal je een mailtje krijgen.

Wil je mij laten weten hoe het jou thuis afgaat? Dan kan dat gewoon via een mailtje naar roywillard@hotmail.com.

Veel leesplezier,

Roy

Recente Reisverslagen:

15 Januari 2014

Home sweet home!

04 Januari 2014

Happy New Year!

22 December 2013

Amazing China

09 December 2013

De laatste loodjes

25 November 2013

Zon, zee en slaaptekort
Roy

Actief sinds 13 Aug. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 30366

Voorgaande reizen:

28 Juli 2015 - 28 December 2015

Stage op de Jumbo Javelin

15 Augustus 2013 - 15 Januari 2014

Stage op de Fairpartner

Landen bezocht: