Laatste avondmaal - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Roy Willard - WaarBenJij.nu Laatste avondmaal - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Roy Willard - WaarBenJij.nu

Laatste avondmaal

Door: Roy Willard

Blijf op de hoogte en volg Roy

14 Augustus 2013 | Nederland, Zeewolde

Goedenavond allemaal!

Het is dan bijna zover, mijn laatste avondje in het ouderlijk huis voordat ik aan mijn avontuur ga beginnen. Nog even lekker met de familie op de bank hangen.

Koffers zijn gepakt en staan klaar in de gang om mee te gaan naar China. Na een dag uitstel van de vlucht vertrek ik dan morgen toch echt richting het schip wat in Qingdoa aan gaat leggen.
Het vliegtuig zal donderdagavond om iets voor half tien de lucht in gaan met de kapitein van de Fairpartner en stagiaire.
Als alles dan mee zit hoop ik om 16 augustus 20:10 aan te komen op het vliegveld van Qingdoa.

Ik zal jullie allemaal zo veel mogelijk op de hoogte via deze site. Mijn verhalen delen en foto's uploaden. Veel leesplezier en tot over vijf maandjes!

Groetjes

• 15 Augustus 2013 - 20:03

Lieke:

Héééél veel succes en plezier toegewenst!!! Liefs & een dikke knuffel van je schoonzusje ;)

Tags: roywillard,