Stage op de Jumbo Javelin - Reisverslagen van Roy Willard - WaarBenJij.nu Stage op de Jumbo Javelin - Reisverslagen van Roy Willard - WaarBenJij.nu

Stage op de Jumbo Javelin

Hallo allemaal,

De tijd is weer aangebroken dat ik eindelijk weer 5 maanden de wilde zeeën mag gaan bevaren. Ditmaal zal ik dit doen op het zusterschip van mijn vorige avontuur, de Jumbo Javelin. Ik zal aan boord stappen in Gibraltar en vertrekken richting Azië.

Door middel van deze site wil ik jullie graag op de hoogte houden van mijn avontuur. Ik ga weer proberen om regelmatige nieuw reisverslag posten om jullie mee te laten genieten van de reis die ik maak. Elke keer als er een nieuw verslag op komt te staan dan zal je een mailtje krijgen.

Wil je mij laten weten hoe het jou thuis afgaat? Dan kan dat gewoon via een mailtje naar roywillard@hotmail.com.

Veel leesplezier,

Roy

Recente Reisverslagen:

21 December 2015

Het einde is in zicht

08 December 2015

Feestweek 2.0

28 November 2015

Ola Supermercado...

16 November 2015

Feestweek

09 November 2015

Bonjour mon vrienden!
Roy

Actief sinds 13 Aug. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 30365

Voorgaande reizen:

28 Juli 2015 - 28 December 2015

Stage op de Jumbo Javelin

15 Augustus 2013 - 15 Januari 2014

Stage op de Fairpartner

Landen bezocht: